    From: halina<h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: świadczenie rehabilitacyjne a emerytura
    Date: Mon, 15 May 2006 02:40:16 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Od 15 marca 1992 do 14.03.1993r,otrzynywałam świadczenie rehabilitacyjne w
    wysokości.75% pobieranego wynagrodzenia.Swiadczenie to wyplacał mi
    pracodawca a nie ZUS.
    Obecnie przechodzę na emeryturę i mój zaklad nie uwzględnił tego okresu na
    druku Rp7 oraz dochodu z tego okresu, tłumacząc,że dochód ten nie wlicza się do
    podstawy wymiaru emerytury. Jest to okres niesladkowy ale ustawa emerytalna
    wyrażnie stani\\owi,że otrzymywane świadczenie rehabilitacyjne wlicza się do
    podstawy wymiaru świadczenie emerytalnego. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego
    spornego problemu prawnego.

    -> http://usenet.pomocprawna.info