  • 1. Data: 2006-10-29 11:36:32
    Temat: Komórka do filmowania symulacji gwałtów
    Od: "Tatuś Romusia" <j...@i...pl>

    Synek Romuś zapytał o komórkę do filmowania symulacji gwałtów.
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    browse_frm/thread/cdb8f7
    d15eecef81/1c3d8f56d0ed5a1a?hl=pl#1c3d8f56d0ed5a1a
    Pytał również o aparat, bo na ewentualnym przejściu syna
    do sanatorium młodzieżowego zaoszczędzimy konkretne pieniądze...
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_frm/thread/ded78748
    55cc9cef/efab1f578823f651?hl=pl#efab1f578823f651

    Tam się najwyraźniej nie znają, bo straszą policją,
    prawdopodobnie za błędy ortograficzne, których ja,
    jako ojciec nie poprawiłem i netykietę diabli wzięli...
    Nie poprawiłem, bo wówczas list byłby mój,
    nie jego, a jak już wiecie za syna nie muszę odpowiadać.

    Straszą art.53 kodeksu wykroczeń (którego nie mogę znaleźć)
    i zastanawiam się, czy przypadkiem nie odetną mi
    dostępu do internetu. Ciekaw jestem na jakiej podstawie.
    A może coś jeszcze mogą Romusiowi, albo mi zrobić?
    Jeśli tak, to bardzo bym prosił o podpowiedź na wypadek,
    gdyby w poniedziałek jednak ktoś się zainteresował zgłoszeniem.
    Chętnie się dowiem, co grozi za samo planowanie wykorzystania
    luk w prawie, które dają bezkarność rodzicom.
    Zakładam, że tutaj są lepsi prawnicy, niż Ci, którzy oskarżali
    (bądź olali oskarżanie) rodziców tych rozrywkowych chłopaków.

    Z góry dziękuje
    Tata Romka