  • 1. Data: 2002-09-12 07:50:03
    Temat: studia prawnicze w Toruniu lub Wrocławiu
    Od: f...@p...onet.pl

    Mam pytanie dotyczące rekrutacji na dzienne prawo na UMK lub Uniwerku
    Wrocławskim. Czy na egzaminie wstępnym materiał historii obejmuje cały zakres
    chronologiczny (bez starożytności), czy jest zawężony np. do dziejów
    nowożytnych lub wieku XX?
    Przepraszam jeśli ktoś uzna że NTG
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2002-09-12 17:38:57
    Temat: Re: studia prawnicze w Toruniu lub Wrocławiu
    Od: "RoPuch" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zakres
    > chronologiczny (bez starożytności), czy jest zawężony np. do dziejów

    Sprawdź tutaj:
    http://www.uni.torun.pl/Wydzialy_i_inne_jednostki/WP
    iA/rekrutacja.html