  • 1. Data: 2002-09-12 07:31:24
    Temat: EX pracodawca i status pracownika
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Witam

    Po przejrzeniu google mysle ze problem wczesniej sie nie pojawil. Pracowalem
    swego czasu (pol roku temu) dla pewnej firmy, w branzy IT. Pol roku temu
    zwolnilem sie i wyjechalem za granice (Greencard). Dla mojej ex firmy, bylem
    raczej waznym pracownikiem ze wzgledu na posiadane certyfikaty partnerow
    ktorych produkty firma sprzedawala. Certyfikaty te przekladaly sie w wyrazny
    sposob na wymierne korzysci (upusty od producenta, wsparcie techniczne).
    Ostatnio dowiedzialem sie ze firma wykorzystuje dalej status jej pracownika,
    oraz moje certyfikaty przy kontaktach z partnerem. Jestem jeszcze w fazie
    potwierdzania tych informacji, jednak chcialbym dowiedziec sie czy firma
    postepuje legalnie (nie przypuszczam), i jakie konsekwencje mozna wobec niej
    wyciagnac.

    pozdr.
    artur