  • 1. Data: 2002-11-06 23:43:11
    Temat: studia prawnicze
    Od: "Tomek W." <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczow. Jestem "nowy" na tej grupie... Chcialbym
    nawiazac kontakt z kims, kto byl lub jest na studiach prawniczych.
    Interesuje sie bardzo prawem i chcialbym sie dowiedziec jak wygladaja takie
    studia i wogole kilka innych, dosyc waznych dla mnie informacji. Jezeli jest
    ktos, kto moglby ze mna sie skontaktowac na mail'a (
    t...@p...onet.pl ) to bylbym bardzo wdzieczny.
    Pozdrawiam wszystkich

    Tomek Wilczynski t...@p...onet.pl
    gg: 3869587

    "If you think of MS-DOS as mono, and Windows as stereo, then Linux is Dolby
    Pro-Logic Surround Sound with Bass Bosst and all the music is free."