    From: "indi" <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: studia i wojsko - dla PRAWNIKA
    Date: Thu, 31 Jan 2002 23:34:25 +0100

    ...bo właśnie fachowa porada a nie klepanie po ramieniu mi jest potrebne.
    Jestem studentem. W tym roku mam robić dyplom, i absolutorium. Chcę się
    ożenić - mam z kim, i prowadzić dalej dostatnie i szczęśliwe życie. Niestety
    upomniało się po mnie wojsko i muszę iść bronić kraju. Uważam, że zamiast
    ginąc w tak zwanym samobójstwie lub też zabijając innych mogę się lepiej
    przysłużyc Polsce pracując dla jej dobra i swojego utrzymania, zwiększając
    ilość osób z wyższym wykształceniem zamiast ze świadectwem zgonu. W marcu
    kończę 28 lat w związku z czym nie przysługuje mi odroczenie. Czy aż tak
    bardzo brakuje nam żółnierzy w tej walce (chyba państwa z narodem), że i ja
    muszę zginąć? zamiast skończyć studia? Skoczyłbym je do września, miałbym
    dyplom mgr. inż. ... Czy ktoś może mi pomóc powiedzieć jakie przepisy mogą
    mi pozwolić żyć, co mam robić? Pomocy!!!!!!
    "Indianiec"
    p.s. jeżeli ktoś uważa, żę piszę jak wariat to sorry, ale to nie nieprawda.
    mam kategorię A. A to niestety tego nie dowodzi:(.
    Bye, czekam na jakieś sensowne odpowiedzi, tyle, że niedługo...

    literatura:
    art 104 kodeksu postpowania administracyjnego Dz.U.1980 Nr 9poz. 26 z
    późniejszymi zmianami oraz art 42 i art 39 ust 1 pkt 4 Ustawy o powszechnym
    obowiążku obrony RP, Dz. U. z 1992r. Nr 4 poz 16 z późniejszymi zmianami)