  • 1. Data: 2006-01-15 21:26:45
    Temat: sasiad
    Od: "AP" <w...@g...pl>

    Witam.
    Mam pytanie...
    Moim sasiadem jest wariat, ale to doslownie. Nie badalem go, ale z jego
    zachowania po prostu to wynika. Swoja zone traktuje jak szmate i caly czas
    tylko k..., ch... itp. Ona sie tym jednak chyba nie przejmuje w ogole.
    Ja juz jednak mam dosyc. Sciany sa stosunkowo cienkie i przy wrzaskach
    slychac kazde slowo.
    Czy ja, jako lokator swojego mieszkania, musze sluchac k...w i innych
    najgorszych wulgaryzmow?
    Niedawno sie naprawde zdenerwowalem i poszedlem do niego... otoworzyl mi
    drzwi i powiedzial, zebym "sp...l, bo to jest jego mieszkanie i moze robic
    co chce".
    Prawda jest, ze nie bylo i zazwyczaj nie ma ciszy nocnej, kiedy on sie drze.
    Ale ja juz nie wytrzymuje, staje sie coraz bardziej nerwowy.
    Czy musze byc w swoim mieszkaniu niewolnikiem tego debila?
    Jutro che isc na policje, bede wdzieczny za informacje, jak z nimi
    rozmawiac, zeby mnie nie zbyli.
    Bede bardzo wdzieczny za wszelkie konstruktywne rade.
    Pozdrawiam.
    AL

  • 2. Data: 2006-01-15 21:45:40
    Temat: Re: sasiad
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    AP wrote:

    > Bede bardzo wdzieczny za wszelkie konstruktywne rade.

    No skoro ci sasiad kazal spadac, to nastepnym razem jak bedzie k.. ch...
    w srodku nocy wezwac policje, ze cos sie zlego dzieje w mieszkaniu pod
    ... albo moz ejaka lbacja a mzoe modrduja bo krzycza k... ch...

    a do spoldzielni (blok spoldzileczy?) zlozyc skarge na uciazliwego
    sasiada, i ze policja przyjezdza... i ze male dzieci sluchaja jego k...
    ch...

    i dokumentowac...

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 3. Data: 2006-01-15 21:45:56
    Od: "AP" <w...@g...pl>

    > a do spoldzielni (blok spoldzileczy?) zlozyc skarge na uciazliwego
    > sasiada
    Wspolnota mieszkaniowa. Juz bylem i powiedzieli, ze ich to nie dotyczy i ze
    sie tym nie zajmuja.
    Jak pisalem, w nocy jest w miare w porzadku...
    > i dokumentowac...
    A'la Michnik?