  • 1. Data: 2005-01-31 14:19:52
    Temat: Prawo budowlane
    Od: "Tomasz Jaworski" <tomasz.jaworski[nospam]@mixelectronics.pl>

    Witam,

    Jak to jest z tym prawem budowlanym jesli chodzi o platnosc za powierzchnie
    na poddaszu ponizej 220 cm i 140 cm

    Z tego co gdzies uslyszalem podobno jest tak ze za powierzchnie ponizej 220
    cm placi sie 50% wartosci z metra a ponizej 140 cm nie placi sie wcale.

    Chodzi mi zarowno o kupno takiego mieszkania jak i pozniejsze placenie
    czynszu z m2

    Pozdrawiam

    Tomasz Jaworski

  • 2. Data: 2005-01-31 16:34:26