  • 1. Data: 2002-12-17 15:27:33
    Temat: staz pracy
    Od: "Profil1" <d...@x...wp.pl>

    Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu podstaw prawnych do naliczania
    pracowniczego stazu pracy do wysługii lat, interesuja mnie jakie okresy mam
    do tego wliczać, czy zasiłki dla bezrobotnych , urlopy wychowowcze mam
    wliczac?

  • 2. Data: 2002-12-20 12:28:09
    Temat: Re: staz pracy
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Profil1 napisał:

> [...]
    > jakie okresy mam
    > do tego wliczać, czy zasiłki dla bezrobotnych , urlopy

    Potrzebne ci do do celow emerytalno-rentowych czy
    urlopowych, czy wogole jakis innych?

  • 3. Data: 2002-12-20 16:08:33
    Od: "Profil1" <d...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebne ci do do celow emerytalno-rentowych czy
    > urlopowych, czy wogole jakis innych?

    musze wyliczyc staz pracy do wynagrodzenia - dodatku za wysluge lat