  • 1. Data: 2002-12-17 15:09:56
    Temat: prawo spadkowe a spoldzielcze
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl>

    prosze o wyjasnienie

    po smierci ojca postanowieniem o nabyciu spadku (mieszkanie, samochod)
    nabylem 1/3 majatku pozostale czesci mialy siostra i matka teraz
    przydzial lokalu mieszkaniowego prawo do lokalu na na warunkach
    wlasnosciowych stoi na moja mame - glowny lokator wczesniej stal na ojca po
    smierci matka to przepisala na siebie
    aktem notarialnym osoba ktora rowniez dziedziczyla 1/3 majatku po ojcu z
    tego samego spadku zrzekla sie dziedziczenia tylko po swojej matce

    czy to oznacza ze mieszkanie po smierci matki odziedzicze ja w calosci?
    czy siostra moze sie domagac postanowieniem sadowym o nabyciu spadku 1/3
    mieszkania?

    grzegorz