  • 1. Data: 2002-12-02 07:22:21
    Temat: stare programy-legalne?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.
    Jak jest z legalnością starego programowania. Chodzi mi o dwa programy:
    Windows 3.1 i Norton Commander 5.0
    Kiedyś słyszałem, że po iluś tam latach można programu uzywać dowolnie. czy
    to prawda? jaki jest to okres?
    Chciałem zrobić komuś mały prezent w postaci darowania dwóch komp. z
    windowsami 3.11 i kilkoma gierkami, może jakiś word. Tylko niechciałbym,
    żeby ten ktoś miał później kłopoty w razie jakiejś kontroli.

    PawełJ

  • 2. Data: 2002-12-02 10:36:40
    Temat: Re: stare programy-legalne?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    :
    : Wiec niestety, ale nie bedzie to legalne. Kilka lat temu wprowadzono
    : wprawdzie abolicje, ale po kilku latach przestala ona obowiazywac i w
    : tej chwili te stare programy juz sa nielegalne. A z abolicja to bylo
    : tak, ze zainstalowany soft np. na dysku stawal sie wowczas legalny, ale
    : po reinstalacji juz nie. A bylo to wprowadzone w czasach w ktorych win
    : 3.11, word, NC 5.0 na pewno pod to nie podchodzil.
    : Jesli sie myle (bo niestety dokladnych dat nie potrafie podac), to niech
    : mnie ktos poprawi.
    :
    : Gacek

    Dzieki za odpowiedź
    PawełJ

  • 3. Data: 2002-12-02 11:39:13
    Od: Gacek <k...@m...com>

  • 4. Data: 2002-12-02 17:04:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 2 Dec 2002 08:22:21 +0100), "pawel J"

> [...]
    >Windows 3.1 i Norton Commander 5.0
    >Kiedyś słyszałem, że po iluś tam latach można programu uzywać dowolnie. czy

    Nieprawda.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 5. Data: 2002-12-02 19:48:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A mógłbyś tę myśl nieco rozszerzyć? Mnie to akurat też zainteresowało, ale
    samo nieprawda, to trochę za mało.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 6. Data: 2002-12-03 21:37:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 2 Dec 2002 20:48:19 +0100), "Robert
    Tomasik" <r...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >A mógłbyś tę myśl nieco rozszerzyć? Mnie to akurat też zainteresowało, ale
    >samo nieprawda, to trochę za mało.

    Rozwinął to Gacek. Generalnie była abolicja dająca kilka lat na
    legalizację i została zakończona.