  • 1. Data: 2002-12-01 23:21:19
    Temat: pełnomocnictwo
    Od: Tomasz Rudziński <r...@b...pl>

    Witam grupę. Czy jest jakaś procedura prawna, oprócz zatrudnienia, która
    pozwoli mi na np. podpisywanie faktur w imieniu firmy X - nie będą c w
    niej zatrudnionym. Dla uściślenia: Jestem bezrobotny a moja dziewczyna
    ma swietną i pewną pracę. Mamy pomysł na założenie firmy. Działalność
    byłaby na dziewczynę (powód oczywiście ZUS). Jednak to ja zgodnie z
    założeniami miałbym się zajmować prowadzeniem firmy. Czy da się to jakoś
    zrobić bez zatrudnienia mnie (jeśli będzie mnie musiała zatrudnić to
    raczej szybko nie wystartujemy z interesem). Myślałem o pełnomocnictwie
    podpisanym u notariusza. Jak mają się sprawy z wolontariatem w naszym
    kraju? Aha i czy małżeństwo byłoby ułatwieniem???:-) ... ale tego nie
    planujemy tak szybko
    pozdr. Marek