  • 1. Data: 2006-02-02 18:29:04
    Temat: Agencja ochrony
    Od: "Michał" <m...@p...fm>

    Witam,

    Chciałbym się zatrudnić w agencji ochrony. Czytałem trochę na www.google.pl,
    ale niewiele rozumiem. Chodzi mi o czas pracy. Czy jeśli jest 40 godzin w
    tygodniu, to znaczy, że jak przepracuję 2 x 24 godz., to więcej nie mogę.

    Jak powinienem rozmawiać z pracodawcą o wynagrodzeniu, jeśli będę musiał
    pracować jednego dnia przez 24 godz., potem 24 przerwy i tak przez miesiąc
    niejeden.

    Proszę o odpowiedź,

    Michał

  • 2. Data: 2006-02-02 21:12:18
    Temat: Re: Agencja ochrony
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Feb 2006 19:29:04 +0100, Michał napisał(a):

> [...]
    > pracować jednego dnia przez 24 godz., potem 24 przerwy i tak przez miesiąc

    Jesli nie masz licencji... to nie ma żadnej rozmowy z pracodawcą... jak
    zaproponuje 3,50zł za godzinę to bierz i pracuj ile trzeba... nie marudź.
    Zapewne zaproponują ci umowę-zlecenie... a do umów cywilno-prawnych kodeksu
    pracy się nie stosuje.
    Niestety rynek ochroniarski jest jaki jest, z zewnątrz tylko wygląda
    ładnie.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net