  • 1. Data: 2020-12-17 16:02:11
    Temat: stan wojenny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-w-sylwestra-z
    akaz-przemieszczania-sie-nowe-restrykcje-w-pols,nId,
    4932800

    "Wprowadzamy ograniczanie w przemieszczaniu się od godz. 19.00 31
    grudnia do godz. 6.00 1 stycznia" - poinformował na konferencji
    prasowej minister zdrowia Adam Niedzielski.

    Jak sie bawic, to do bialego rana :-)

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-kwarantanna-narodowa-od-28-grudnia-za
    mkniete-beda-hotele-sto,nId,4932780

    "Od 28 grudnia do 17 stycznia wprowadzamy kwarantannę narodową. Oprócz
    dotychczasowych obostrzeń, które pozostają w mocy, zamykamy hotele,
    także na ruch służbowy - zapowiedział szef resortu zdrowia.
    Niedzielski dodał także, że do 17 stycznia zamknięte będą stoki
    narciarskie.
    Zamykamy galerie oprócz tych sklepów, które zapewniają podstawowe
    potrzeby: sklepy spożywcze, drogerie i inne sklepy, które w takiej
    kategorii sobie zamieszczamy."

    A podstawa prawna ?

    J.

  • 2. Data: 2020-12-17 16:23:36
    Temat: Re: stan wojenny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-12-2020 o 16:02, J.F. pisze:
> [...]
    > Zamykamy galerie oprócz tych sklepów, które zapewniają podstawowe
    > potrzeby: sklepy spożywcze, drogerie i inne sklepy, które w takiej

    Jak wszystko bez podstawy prawnej, ustali się później ustawę zwalniającą
    z odpowiedzialności za łamanie prawa przez policję i urzędników...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 3. Data: 2020-12-17 16:43:08
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2020 16:02:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > A podstawa prawna ?

    27 grudnia 22:30

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2020-12-17 17:30:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2020 o 16:02, J.F. pisze:

    > A podstawa prawna ?

    Tłit p.o.remiera. Oni wiedzą, że to bez podstawy i w sądzie upadnie,
    obywatele wiedzą (przynajmniej ta inteligentniejsza część).

    Dlatego nawrt nie będą na poważnie próbować w sądach tylko wprost dają
    znać, że jak się będziesz stawiał to cię dojadą kusonami, sanepidem czy
    skarbówką bez żadnego trybu.

    Tak się kończy jak sprzedajesz podstawowe prawa za 100 euro...

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-12-17 19:44:28
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

> [...]
    > Zamykamy galerie oprócz tych sklepów, które zapewniają podstawowe
    > potrzeby: sklepy spożywcze, drogerie i inne sklepy, które w takiej

    nie zauważyłam tego wątku i stworzyłam nowy

  • 6. Data: 2020-12-17 19:46:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > skarbówką bez żadnego trybu.
    >
    > Tak się kończy jak sprzedajesz podstawowe prawa za 100 euro...

    112 dziś. Opłacało się. Za dodatkowe 12 ojro to ze 3 flachy będą. I
    się zapomni o prawach. Grunt, że jest za co wypić.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2020-12-18 02:46:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-17 o 16:02, J.F. pisze:
> [...]
    > także na ruch służbowy - zapowiedział szef resortu zdrowia. Niedzielski
    > dodał także, że do 17 stycznia zamknięte będą stoki narciarskie.

    No to prezydent będzie niepocieszony. Chyba, że specjajnie tylko dla
    niego udostępnią tak jak Kaczyńskiemu cmentarze.

    --
    animka

  • 8. Data: 2020-12-18 02:49:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-17 o 16:23, Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    >

    > Jak wszystko bez podstawy prawnej, ustali się później ustawę zwalniającą
    > z odpowiedzialności za łamanie prawa przez policję i urzędników...

    Podobno rząd będzie zdymisjowany, a do Polski wkroczy obce wojsko, żeby
    mieć kontrolę. Będzie Rząd tymczasowy.

    --
    animka

  • 9. Data: 2020-12-18 07:58:05
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 02:49 Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

> [...]
    mkniete-beda-hotele-sto,nId,4932780

    > Podobno rząd będzie zdymisjowany, a do Polski wkroczy obce wojsko, żeby

    Animką już rządzą obcy...

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2020-12-18 08:51:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-17 o 16:02, J.F. pisze:
    > A podstawa prawna ?

    Możesz napisać na jakiej podstawie np. Niemcy wprowadzają godzinę policyjną?