  • 1. Data: 2003-06-06 10:17:39
    Temat: sprzedaz ziemi z AWRSP
    Od: "AdamRW" <a...@w...pl>

    witam

    z tego co wiem aktualnie AWRSP nie prowadzi przetargow dot. sprzedazy ziemi
    ze wzgledu na prace legislacyjne zwiazane z mieniem zabuzanskim.
    czy ktos moze zna szczegoly (np. kiedy mozna spodziewac sie finalizacji prac
    nad ta ustawa) lub odnosniki?
    bylbym wdzieczny za pomoc

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-06-06 22:15:07
    Temat: Re: sprzedaz ziemi z AWRSP
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "AdamRW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze wzgledu na prace legislacyjne zwiazane z mieniem zabuzanskim.
    > czy ktos moze zna szczegoly (np. kiedy mozna spodziewac sie finalizacji

    tutaj to nawet Miler (zawód: premier) nie udzieli tobie odpowiedzi,
    generalnie nie ma przeciwwskazań do organizowania przetergów przez AWRSP
    ale oni ich nie robia pod pozorem braku przepisów dotyczących
    sposobu rozliczeń przy sprzedaży za papiery zabużańskie,

    moim zdaniem to czysta polityka i juz,
    no bo przeciez juz dawno powinna byc ustawa reprywatyzacykjna i
    zaspokojone roszczenia zabużańskie, tylko że wtedy hordy
    urzędników nie miałyby z czego się żywić,

    no ale to moja opinia i nie jest to wynik analizy przepisów prawa,
    pzdr,
    JarekM