  • 1. Data: 2007-01-17 09:30:06
    Temat: sprzedaż samochodu
    Od: "Mirek" <m...@i...pl>

    Witam
    Kilka miesięcy temu zmieniłem stały adres zamieszkania (inny powiat, inny
    urząd skarbowy, to samo wojewodztwo). Wszystko zostało załatwione
    formalnie - zameldowanie, zgłoszenie do US - nie przerejestrowałem tylko
    samochodu który chciałbym teraz sprzedać.

    Czy muszę go najpierw przerejestrować na nowy adres czy mogę go sprzedać tak
    jak jest z dowodem rej. na stary adres?

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2007-01-17 11:10:53
    Temat: Re: sprzedaż samochodu
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy muszę go najpierw przerejestrować na nowy adres czy mogę go sprzedać
    > tak jak jest z dowodem rej. na stary adres?

    Jeśli kupujący nie będzie dociekliwy to spokojnie możesz.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-01-17 11:20:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu *piotr'ek* porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jeśli kupujący nie będzie dociekliwy to spokojnie możesz.
    A jak bedzie to co - nie moze?
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-01-17 17:59:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mirek wrote:
> [...]
    > samochodu który chciałbym teraz sprzedać.
    >
    > Czy muszę go najpierw przerejestrować na nowy adres czy mogę go sprzedać tak

    Możesz sprzedawać. Co najwyżej kupujący będzie miał przy rejestracji
    (przejściowe) problemy z przekonaniem swojego urzędu, że "Mirek
    Kowalski, ul. Morska 5, Międzyzdroje" i "Mirek Kowalski, ul. Gdzie
    Indziej 4, Goleniów" to ta sama osoba.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2007-01-18 10:13:54
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > A jak bedzie to co - nie moze?

    Sprzedać może, ale kupujący też może zrezygnować.

    +inż.leva+

  • 6. Data: 2007-01-18 11:11:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu *piotr'ek* porozsypywal nastepujace haczki:
    > Sprzedać może, ale kupujący też może zrezygnować.
    Kupujacy moze tez zrezygnowac w sytuacji kiedy samochod jest
    przerejstrowany. A ja sie tylko odnioslem do zdania "Jeśli kupujący nie
    będzie dociekliwy to spokojnie możesz" - bo zabrzmialo to tak ze jesli
    kupujacy bedzie dociekliwy to sprzedajacy nie moze sprzedac
    nieprzerejstrowanego samochodu.
    --
    badzio