  • 1. Data: 2007-01-17 09:02:19
    Temat: termin uzasadnienia wyroku -prawo karne
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

    Sędzia prowadzący sprawę, którą wygrałam, uzyskał zgodę przewodniczącego sądu
    na przedłużenie terminu uzasadnienia wyroku. Minął miesiąc. Wyrok jest mi
    potrzebny do sprawy cywilnej - goni mnie termin uzupełnienia akt. Uzyskałam
    dość pokrętną odpowiedż, że przewodniczący może mi udzielić odpowiedzi ale nie
    musi. Proszę o informację, co mogłabym zrobić, aby ten wyrok jak najszybciej
    dostać. Czy przewodniczącego obowiązuję jakiś termin ?

  • 2. Data: 2007-01-17 10:20:18
    Temat: Re: termin uzasadnienia wyroku -prawo karne
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rozyczka 37 napisał(a):

    > Wyrok jest mi potrzebny do sprawy cywilnej - goni mnie termin uzupełnienia akt.

    Jak ci potrzebny wyrok, to czemu czekasz na uzasadnienie. Poproś o sam
    odpis wyroku.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-17 12:59:21
    Od: r...@v...pl

    > Jak ci potrzebny wyrok, to czemu czekasz na uzasadnienie. Poproś o sam
    > odpis wyroku.
    >
    > --
    > @2007 Johnson
    > "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"
    Wyrok zapadł 14 grudnia ub.r. Czy można po takim terminie prosić o odpis? Czy
    na piśmie?