  • 1. Data: 2007-01-17 01:40:24
    Temat: Bank nie pobral podatku kapitalowego
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    W pewnym banku miałem założony Fundusz Inwestycyjny. Po jakimś czasie
    odkupiłem jednostki. Zysk był, więc spodziewałem się, że zysk będzie
    umniejszony o podatek belkowy. Ale podatek nie został pobrany...

    Kasę już wypłaciłem, więc konto jest puste.

    Moje pytanie: czy mam się tym przejmować, czy nie?
    Obawiam się sytuacji, w której bank nagle "upomni" się o kwotę
    podatku, zrobi mi debet na koncie, ja o tym nie będę nawet wiedział
    (konta tam nie używam, założyłem tylko po to, aby założyć fundusz), po
    czym będą mi naliczać karne odsetki, itd.

    Wieć: przejmować się tym, czy "olać" sprawę jako problem banku?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2007-01-17 08:02:14
    Temat: Re: Bank nie pobral podatku kapitalowego
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > Obawiam się sytuacji, w której bank nagle "upomni" się o kwotę
    > podatku, zrobi mi debet na koncie, ja o tym nie będę nawet wiedział

    czegos tu nie rozumie, skoro konto zalozyles tylko po to, teraz go nie
    uzywasz, i obawiasz sie ze zrobia ci debet, to na wala ci to konto?
    zlikwiduj je i przynajmniej polowe problemu bedziesz mial z glowy

  • 3. Data: 2007-01-18 03:05:19
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 17 Jan 2007 09:02:14 +0100, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >czegos tu nie rozumie, skoro konto zalozyles tylko po to, teraz go nie
    >uzywasz, i obawiasz sie ze zrobia ci debet, to na wala ci to konto?
    >zlikwiduj je i przynajmniej polowe problemu bedziesz mial z glowy

    Och... bo za miesiac moge znowu chciec kupic jednostki FI. Czy to jest
    istotne? Konto jest bezpłatne, więc niech sobie będzie. Mnie
    interesuje czy ja mogę mieć problemy z tego tytuły, że BANK nie
    odprowadził należnego podatku.

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2007-01-18 07:22:44
    Od: noname <n...@n...pl>

    z/svc napisał(a):

> [...]
    > istotne? Konto jest bezpłatne, więc niech sobie będzie. Mnie
    > interesuje czy ja mogę mieć problemy z tego tytuły, że BANK nie

    a to jeszcze obowiązuje? bo kiedyś widziałem odejmowanie z odsetek na
    moim koncie, a teraz tego nie zauważam (chodź nie śledzę tego akurat
    uważnie)