    From: fotd <f...@s...d.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprzedaż mieszkania,a zapłata
    Date: Mon, 09 Apr 2012 16:34:53 +0200

    Witam,

    jestem niemal w przededniu podpisania aktu notarialnego przenoszącego
    własność mojej nieruchomości. Proszę o informację, co warto zawrzeć w
    przedmiotowym dokumencie,aby ustrzec się przed ewentualną nieuczciwością
    nabywcy, polegającą na uchyleniu się od zapłaty ?

    Pośrednik poinformował mnie, iż wystarczy zapis , że klucze do lokalu
    zostaną wydane po otrzymaniu przez sprzedającego zapłaty za lokal. Nie
    chcę brać gotówki, bo to również nie jest bezpieczna forma,ale chcę mieć
    pewność, że otrzymam pieniądze po podpisaniu aktu.

    Jakie klauzule można / należy zawrzeć, aby ewentualnie umowa stała się
    nieważna, gdy nie otrzymam zapłaty ?