  • 1. Data: 2007-05-01 19:53:06
    Temat: sprzedaz filmow w internecie
    Od: "Bischoop" <b...@o...pl>

    Witam
    Jako pasjonat z kamera, zastanawiam sie czy z wlasnego hobby nie uczynic
    zrodla dochodow, jednak obawiam sie jakichs konsekwencji prawnych. Z prawami
    autorskimi nie mialbym problemow, bo aktorami przewaznie sa znajomi ktorzy
    amatorsko bawia sie w kabaret, badz jakies kapele np weselne, z niektorych
    filmow porobilem dobra mieszanke skeczow ;-)))) , a noz komus by sie
    spodobalo ;-), zainteresowaly mnie platnosci elektroniczne np sms, paypal
    itp.

  • 2. Data: 2007-05-01 20:43:06
    Temat: Re: sprzedaz filmow w internecie
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    To w czym masz problem? Kwestia podpisania umowy ze znajomymi i po sprawie.
    Najlepiej takiej jakie podpisują firmy fonograficzne i studia filmowe - 90%
    dochodów przypada dla nich ;-)

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-05-02 11:19:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bischoop" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przejrzyj dokładnie materiał, czy nie ma tam chronionych prawem utworów. Załóżmy
    śpiewanej cudzej piosenki (autorzy tekstu i muzyki są chronieni przez STOART),
    albo jakiegoś podkładu z muzycznego (to dodatkowo ZAiKS i ZPAV).

  • 4. Data: 2007-05-02 12:13:50
    Od: "Bischoop" <b...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Załóżmy śpiewanej cudzej piosenki (autorzy tekstu i muzyki są chronieni
    > przez STOART), albo jakiegoś podkładu z muzycznego (to dodatkowo ZAiKS i

    To juz poprzegladalem, wlasnie takie nagrania poodrzucalem np weselne sceny
    gdzie w tle jest muzyka,bo wlasnie sie obawiam ze ja np zarobie 50zl przez
    kilka miesiecy a ZPAV
    oskarzy mnie ze poniosl straty na 10,000.
    P.S Jaka firme powinienem zarejestrowac? do sprzedazy robie witryne, nie
    odrzucam mozliwosci sprzedazy na allegro.

  • 5. Data: 2007-05-09 09:38:03
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > Załóżmy śpiewanej cudzej piosenki (autorzy tekstu i muzyki są chronieni
    > przez STOART), albo jakiegoś podkładu z muzycznego (to dodatkowo ZAiKS i

    Autorzy muzyki i tekstów są zrzeszeni w ZAIKS, STOART to wyłącznie
    artyści wykonawcy.

    pozdr

    Radek