  • 1. Data: 2007-05-01 17:22:45
    Temat: wadliwa droga wina uszkodzenia samochodu...
    Od: "C.LK" <c...@t...info>

    Witam,
    sytuacja wyglada nastepujaco:
    wyjezdzam na jezdnie samochodem z drogi ,ktora jest pokryta kamieniami
    polnymi wrosnietymi w ziemie.
    Jeden kamien wydostal sie z drogi i uszkodzil miske olejowa z ktorej
    wyciekl caly olej w moim samochodzie.Koszt nowej miski 700zl + olej.
    W urzedzie miasta skrzyczano mnie ,ze to moja wina i nie mam co liczyc na
    odszkodowanie itp.
    Dwa dni po tym incydencie widze,iz wyjazd drogowy zostal ogrodzony tasma.
    Policja zaraz po wypadku swteirdzila,iz mam ubiegac sie o odszkodowanie w UM
    tam jednak odprawiono mnie z kwitkiem.
    Policja w sumie moze zapewnic ,iz ogrodzenia ani znaku ostrzegawczego nie
    bylo w dniu wypadku.
    Moze poradzilibyscie mi co w tej sytuacji robic ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-01 17:42:37
    Temat: Re: wadliwa droga wina uszkodzenia samochodu...
    Od: winyl <w...@d...pl>

    W wydziale ruchu drogowego UM lub wydziale infrastruktury dowiedziec sie
    kto odpowiada za droge/jest jej zarzadca. Pewnie, gmina lub starostwo. I
    pozew odszkodowawczy za zniszczenie sprzetu do sadu. Czeka cie dluga
    droga przez meke. Ale sprawe masz wygrana. Wiem bo uszkodzone mialem
    zawiszenie w firmowce przez dziurawa droge. Przyda sie tez jakis
    protokol czy notka policyjna z miejsca zdarzenia czy ogledzin auta.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2007-05-01 19:29:35
    Od: "C.LK" <c...@t...info>

    > zawiszenie w firmowce przez dziurawa droge. Przyda sie tez jakis
    > protokol czy notka policyjna z miejsca zdarzenia czy ogledzin auta.

    dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-05-01 21:59:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "C.LK" <c...@t...info> napisał w wiadomości

    Składasz wniosek na piśmie o wypłatę odszkodowania. W razie odmowy możesz się
    sądzić. Moim zdaniem powinieneś wygrać, bowiem nawierzchnia nie powinna się
    odrywać.

  • 5. Data: 2007-05-02 06:09:07
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "C.LK" <c...@t...info> napisał w wiadomości

    > Jeden kamien wydostal sie z drogi i uszkodzil miske olejowa z ktorej

    To zdanie wybitnie mi się podoba :) Złosliwy kamień, be!
    Jakbyś japisał, że chciałeś ruszyć z piskiem opon (na polnej
    drodze??? - to chyba tylko w filmach) i wyrwałeś jeden
    z kamieni - byłoby to bardziej wiarygodne :)
    Miroo

  • 6. Data: 2007-05-03 07:23:22
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    Zapewnie miska mocno przerdzewiala . . .

  • 7. Data: 2007-05-03 17:13:36
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Maj, 09:23, "loli" <S...@w...pl> wrote:
    > Zapewnie miska mocno przerdzewiala . . .

    Blacha na misce olejowej ma jakies 1-2mm grubosci - to jest naprawde
    bardzo latwo przebic.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2007-05-06 14:26:46