  • 1. Data: 2007-05-01 19:31:46
    Temat: Zniesienie wspólwlasnosci nieruchomosci
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Witam,
    Zlozylam wniosek o zniesienie wspolwlasnosci do Sadu, ale polecono mi
    uzupelnic brakujace dane. W zwiazku z tym mam pytanie:
    - jak udokumentowac, ze zamieszkujaca w domu osoba (konkubina ojca) zmarla
    kilka lat temu (ojciec rowniez nie zyje)? W KW jest dozywotnia sluzebnosc na
    jej rzecz. Nie bylo dzieci z tego zwiazku. Powinnam zdobyc akt zgonu?
    (wydadza go osobie postronnej, czyli mnie? )
    - mam dolaczyc aktualny wypis i wyrys nieruchomosci. Czy ktos sie orientuje
    jaki jest okres waznosci tego dokumentu (mam wypis sprzed roku)
    - jak dlugo moze zajac rozstrzygniecie tej sprawy? Czy moze byc ona
    rozstrzygnieta w sytuacji gdy jedna ze stron stawia opor (przekora, chec
    postawienia na swoim albo zagarniecia calosci)? Co zrobic gdy strona nie
    stawi sie na sprawe?

    Z gory dziekuje za wszelkie uwagi i sugestie i pozdrawiam,
    ae