  • 1. Data: 2006-10-17 11:33:06
    Temat: sprzedaz domen zananych osob
    Od: " lunka" <l...@g...pl>

    witam, czy wykupowanie domen znanych osob np. politykow (typu
    www.leszekmiller.pl )a nastepnie publikowanie tam tresci niezwiazanej z ta
    osoba jest zgodne z prawem , czy wymagana jest jego zgoda ,czy nie narusza to
    jego dobr osobistych? Mimo ze osob o tym imieniu i nazwisku jest duzo, to
    jednak wiekszosc wie o kogo chodzi

  • 2. Data: 2006-10-17 11:50:41
    Temat: Re: sprzedaz domen zananych osob
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 11:33:06 +0000 (UTC), lunka napisał(a):

    > czy wykupowanie domen znanych osob np. politykow (typu
    > www.leszekmiller.pl )a nastepnie publikowanie tam tresci niezwiazanej z ta
    > osoba jest zgodne z prawem

    tak

    > , czy wymagana jest jego zgoda

    nie

    > ,czy nie narusza to
    > jego dobr osobistych?

    raczej nie, zależy co tam umieścisz

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-10-17 13:16:29
    Od: Dito <d...@i...pl>

    lunka napisał(a):
> [...]
    > jego dobr osobistych? Mimo ze osob o tym imieniu i nazwisku jest duzo, to

    Tak jak piszesz, osob o takim imieniu i nazwisku jest wiele, wiec nie
    robisz nic niezgodnego z prawem. Nie Ty pierwszy, zobacz np: kwasniewski.pl.
    Problem moglby sie pojawic gdybys zarejestrowal domene i szkalowal dobre
    imie konkretnej osoby.

    P.S Jesli chodzi o politykow (pewnie nie wszystkich) to te dobre imie to
    metafora taka ;)

    --
    Pomogłem? Jeżeli szukasz kredytu, chcesz założyć konto, potrzebujesz
    porady, wyślij wniosek poprzez moją stronę - http://kredytowy.pl

    Pozdrawiam, Dawid.

  • 4. Data: 2006-10-17 13:44:28
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dito napisał(a):

> [...]
    > kwasniewski.pl.
    > Problem moglby sie pojawic gdybys zarejestrowal domene i szkalowal dobre

    a to zalezy co rozumiesz poprzez szkalowanie, ja zalozylem strone o
    takim jednym i wprost pisze ze czlowiek albo nie zna prawa w zakresi
    obrony koniecznej albo klamie, i oczywiscie mimo iz -jakby nie patrzec-
    w oczach czlowieka ktory przeczyta wyroki ktore zamiescilem polityk ten
    sie po porstu blazni, to ja absolutnie zadnego pzrestepstwa nie popelniam.

    P.

  • 5. Data: 2006-10-18 07:03:51
    Od: superatm <s...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > tak

    > nie

    > raczej nie, zależy co tam umieścisz

    a czy mozna np. na takiej stronie napisac, że ktoś jest złodziejem, bo
    np. mnie okradł? - czyli żadnych słów nieprawdy, a fakty?

  • 6. Data: 2006-10-18 10:16:58
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a czy mozna np. na takiej stronie napisac, że ktoś jest złodziejem, bo
    > np. mnie okradł? - czyli żadnych słów nieprawdy, a fakty?

    o ile jest spelniony warunek z art 213 ust 2 KK.

    P.