  • 11. Data: 2010-11-13 17:28:15
    Temat: Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4cdec7e7$1@news.home.net.pl...

    > Zakładając, że nie było tam "drobnego druczku" np. skracającego tę
    > gwarancję dla firm.

    Zakladając :-)

  • 12. Data: 2010-11-13 20:30:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 18:12, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co do zasady każdy może tej gwarancji udzielić.

    Ale chyba sprzedający, a nie kupujący- sobie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-11-13 20:36:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale chyba sprzedający, a nie kupujący- sobie.
    C do zasady, to pewnie i sam kupujący mógłby sam sobie udzielić gwarancji,
    ale sensu głębszego w tym nie widzę, wiec musisz wyjaśnić, o co Ci chodzi.

  • 14. Data: 2010-11-13 21:00:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Napisałeś, że kazdy może tej gwarancji udzielić :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-11-13 21:31:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Napisałeś, że kazdy może tej gwarancji udzielić :-)

    Bo każdy. Również kupujący, tylko w jego wypadku to nie ma sensu, chyba, że
    rzecz odsprzeda dalej.

  • 16. Data: 2010-11-14 00:44:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.11.2010 18:28, Robert Tomasik pisze:

    > Zakladając :-)

    A to dość mocne założenie, więc może lepiej poczekać, aż inicjator wątku
    dokładnie i ze zrozumieniem przeczyta umowę gwarancyjną i zda raport ;)

  • 17. Data: 2010-11-14 01:16:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4cdf311c$1@news.home.net.pl...

    > A to dość mocne założenie, więc może lepiej poczekać, aż inicjator wątku
    > dokładnie i ze zrozumieniem przeczyta umowę gwarancyjną i zda raport ;)

    Wiesz, idąc tym tokiem rozumowania nie dałoby sie tu nic sensownego
    napisać. Zawsze moze być coś ważnego, o czym pytający nie poinformował.

  • 18. Data: 2010-11-14 01:36:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2010 02:16, Robert Tomasik pisze:

    > Wiesz, idąc tym tokiem rozumowania nie dałoby sie tu nic sensownego
    > napisać. Zawsze moze być coś ważnego, o czym pytający nie poinformował.

    Napisać można - z zastrzeżeniem, żeby potem nie było tak, że inicjator
    wątku pójdzie "na wojnę" do sadu, a potem się nadzieje na niedoczytany
    detal umowy gwarancyjnej ;)

  • 19. Data: 2010-11-14 10:58:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4cdf3d27$1@news.home.net.pl...

    > Napisać można - z zastrzeżeniem, żeby potem nie było tak, że inicjator
    > wątku pójdzie "na wojnę" do sadu, a potem się nadzieje na niedoczytany
    > detal umowy gwarancyjnej ;)

    Wiesz, moim zdaniem tego uniknąć nie da się. Nie ma sensu za każdym razem
    pytajacemu pisać, że odpowiedź dotyczy przedstawionego przez niego stanu i
    jak jest inny, no to już jego problem.