  • 1. Data: 2004-10-09 19:47:20
    Temat: sprzedać komputera bez certyfikatu
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Było juz kiedyś na grupach ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
    Sprzedaje komputery. Mialem przerwe. Teraz znow zaczynam -
    Jak mam wypisywac rachunki/- jako całość ? Czy jakos cześci osobne.
    Zainteresowani tematem wiedzą o co chodzi (znak CE).

  • 2. Data: 2004-10-09 22:04:39
    Temat: Re: sprzedać komputera bez certyfikatu
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak mam wypisywac rachunki/- jako całość ? Czy jakos cześci osobne.
    > Zainteresowani tematem wiedzą o co chodzi (znak CE).

    Bo niestety jej nie znajdziesz. A to z tej prostej przyczyny, że przepisy są
    nieprecyzyjne w tej dziedzinie. Trudno na bazie niejednoznacznych przepisów
    wydać jednoznaczną opinię.

  • 3. Data: 2004-10-10 08:19:56
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Sprzedajesz w czesciach ,ewentualnie mozesz sie zaopatrzyc w certyfikat na
    taiwanie drogo to niekosztuje .

  • 4. Data: 2004-10-11 07:21:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Oct 2004, Pawel wrote:

    >+ Było juz kiedyś na grupach ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

    Odpowiedzi *na co* ? ;)
    AFAIK "CE" nie zawsze oznacza "certyfikat", a może oznaczać
    "deklarację zgodności". Wątek "Składany komputer..." czytałeś ?

    >+ Sprzedaje komputery. Mialem przerwe. Teraz znow zaczynam -
    >+ Jak mam wypisywac rachunki/- jako całość ? Czy jakos cześci osobne.

    ...a jak klient zezna że kupił KOMPLETNY komputer to co ?
    WTEDY to będzie powód żeby brać cię za frak ;>

    >+ Zainteresowani tematem wiedzą o co chodzi (znak CE).

    ...a jak ci się treść ustawy podoba ?

    Tej powołanej tu:
    n.zabrze.pl>

    FYI: niedawno mysz :) kupiłem. W załączeniu "Declaration od Conformity",
    z listą spełnianych norm.
    W podtytule:
    "I hereby declare that the product...."
    :)