  • 1. Data: 2004-10-09 17:36:45
    Temat: nagroda jubileuszowa
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    bede wdzieczny za info ile wynosi nagroda jubileuszowa i czy pracodawca ma
    obowiazek ja wyplacic (pracownik nie pracowal przez caly okres w tej samej
    firmie, o ile to jest istotne)

    --
    dropzone

  • 2. Data: 2004-10-11 21:24:32
    Temat: Re: nagroda jubileuszowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Oct 2004, dropzone wrote:

    >+ bede wdzieczny za info ile wynosi nagroda jubileuszowa

    ...AFAIK zależy od regulaminu wynagradzania...

    >+ i czy pracodawca ma obowiazek ja wyplacic

    ...AFAIK zależy od regulaminu wynagradzania...

    >+ (pracownik nie pracowal przez caly okres w tej samej
    >+ firmie, o ile to jest istotne)

    ...może być istotne, AFAIK zależy od regulaminu wynagradzania...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (uffff... mam nadzieję że nie powinniśmy znać wszystkich
    regulaminów :))