  • 1. Data: 2004-10-09 17:25:35
    Temat: Padlem ofiara polskiego antysemityzmu
    Od: "boukun" <n...@p...onet.pl>

    Pod koniec wakacji zona moja jechala z dziecmi autobusem ze Swidnicy do
    moich rodzicow do Jeleniej Gory. W trakcie jazdy kilka razy przywolywala
    synka Dawida by siedzial spokojnie. W pewnym momencie, jakis pijany osilek,
    jadacy pewno na jakies zgrupowanie z plecakiem zaczal ja wyzywac od k...
    zydowskich, a mojego synka, ze jest Zydem, bo ma na imie Dawid. Zaczal
    wyzywac, ze w Polsce rzadza sami Zydzi i namnozylo sie pelno Dawidkow i
    Szymkow i ze corka nazywa sie pewno Salcia. Moj czteroletni syn odkrzykiwal
    mu, ze nie jest Zydem, a to tylko zaostrzylo sytuacje. Do zony zaczal ow
    osilek wykrzykiwac, ze ona napewno nie jest Zydowka, bo na taka nie wyglada,
    ale pewno wyszla za Zyda i ma zydowskie dzieci. Widac malo byl uswiadomiony,
    bo u Zydow, Zydem jest sie w pierwszej kolejnosci po matce. Ludzie w
    autobusie chcieli go wyrzucic sila, ale kierowca sie obawial konsekwencji i
    zadzwonil po policje. W Bolkowie policja zajela sie pijanym osilkiem, z
    ktorym nie moglo dac sobie rady trzech policjantow. W koncu zabrano go sila
    na posterunek i spisano protokol z zajscia.

    Do czego to doszlo w naszym kraju, zeby niewiadomo bylo kto jest Zydem...

    boukun