  • 11. Data: 2016-10-18 19:52:29
    Temat: Re: sprawdzenie przesyłki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-18 o 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Odesłac?
    > Otwarta paczke?
    > Really?
    Firmy kurierskie pakują zawsze w swoje "akcesoria" niezależnie od tego
    jak zapakowana jest paczka.

    --
    animka

  • 12. Data: 2016-10-18 19:56:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-18 o 15:32, Liwiusz pisze:

    > Kto słucha Animki, sam sobie szkodzi. Podobnie jak prezydenta Wałęsy.

    Proszę mnie nie porównywać z różnymi bydlakami. Samokrytycyzm i
    samoocena - nie wiesz co to jest i do samego siebie nie zastosujesz
    aparatczyku?

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-10-18 19:59:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jakiego braku? Kurier nie odpowiada za zawartość przesyłki.
    Kurier nie odpowiada, ale spisuje protokół. (braki, uszkodzenia itp).
    > Nie dalej jak w ubiegłym tygodniu mechanizmy do rolet na okna dachowe zmawiałem.
    Zamawiałem 2 zestawy w przesyłce był 1. Przesyłka nie naruszona to i kurierowi nic do
    tego przecież.
    > W sklepie za mało włożyli.
    No i co dalej?
    > czy jak coś w przesyce połamane, niekompletne,
    > Jak połamane/uszkodzone to ok kwestia tylko czy paczka nienaruszona itp
    > A jest zakaz zamawiania cegieł?
    > ok
    > Że co?
    Mają umowy spisane z dostawcami przecież to i zwroty robią.

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-10-18 21:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Firmy kurierskie pakują zawsze w swoje "akcesoria" niezależnie od tego
    > jak zapakowana jest paczka.

    A co jak sobie zamówie cegłe?

  • 15. Data: 2016-10-18 22:16:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-18 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > A co jak sobie zamówie cegłe?
    Ale Ty jestes męczcym typem. Co firmę kurierską obchodzi co Ci przywozi.
    Paczka to paczka.

    --
    animka

  • 16. Data: 2016-10-19 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Ale Ty jestes męczcym typem.

    cóż...

    > Co firmę kurierską obchodzi co Ci przywozi.
    > Paczka to paczka.

    Ano własnie...

  • 17. Data: 2016-10-19 00:19:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > cóż...

    > Ano własnie...
    Ale kurier to dobry świadek i może reklamację/protokół wystawić.

    --
    animka

  • 18. Data: 2016-10-19 06:37:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 października 2016 20:00:04 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
    Zamawiałem 2 zestawy w przesyłce był 1. Przesyłka nie naruszona to i kurierowi nic do
    tego przecież.
    > No i co dalej?
    To chyba dla Ciebie powinno być oczywiste- zamówiłem dwa zestawy,
    w paczce dostarczonej przez kuriera był jeden więc kurier musiał mi dowieźć brakujący
    zestaw??

  • 19. Data: 2016-10-19 08:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Ale kurier to dobry świadek i może reklamację/protokół wystawić.

    A to juz zupełnie inna sprawa.
    Ale widzisz róznice miedzy "spisac protokół" a "zabrac paczke z powrotem"?

  • 20. Data: 2016-10-20 03:47:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 08:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > A to juz zupełnie inna sprawa.
    > Ale widzisz róznice miedzy "spisac protokół" a "zabrac paczke z powrotem"?
    Widzę, ale łączę obydwie sprawy razem. Przywiozł-odwiezie.
    Kurierem jesteś? W jakiej firmie?

    --
    animka