  • 1. Data: 2004-01-23 13:15:56
    Temat: sprawa rozwodowa
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    sprawa wyglada nastepujaco: zona kolegi zlozyla pozew rozwodowy z wnioskiem
    o zabezpieczenie powodztwa przez przyznanie 400 zl alimentow na dziecko. sad
    przyznal jej zarzadzeniem tymczasowym 300 zl. jednak zona nie podala ze
    place juz jedne alimenty na inne dziecko. w tej chwili mam na wyplacie
    komornika ktory sciaga mi 3/5 wyplaty jednak nawet to nie pokrywa wszystkich
    naleznosci wiec dlug rosnie. poza tym zostalo mi na zycie 250 zl. zlozylem
    na pierwszej sprawie wniosek o obnizenie alimentow do kwoty 100 zl. jednak
    sedzina powiedziala ze bedzie to rozpatrywane na nastepnej sprawie. czekam
    juz 2 miesiace i nic. a zadluzenie rosnie u komornika, w spoldzielni i w
    banku (kredyt). co mozna zrobic zeby przyspieszyc zalatwienie tej sprawy.
    jak tak dalej pojdzie to zostane wogole bez pieniedzy bo ban przejmie reszte
    na splate pozyczki.
    z gory bardzo dziekuje za pomoc....

  • 2. Data: 2004-01-23 15:56:17
    Temat: Re: sprawa rozwodowa
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalatwienie tej sprawy. jak tak dalej pojdzie to zostane wogole bez
    > pieniedzy bo ban przejmie reszte na splate pozyczki.

    żona kolegi chce się rozwieść z Tobą ?
    hmmmmm