  • 1. Data: 2004-01-23 12:39:24
    Temat: nowa firma i PKD
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    Napisałem też na pl.biznes jednak ze względu na to, że nieprzeciętnie mi na
    tym zależy pozwoliłem sobie napisać tutaj również

    --------------------
    Witam,
    mam wielką prośbę, może jest tu osoba, która rejestrowała podobną firmę lub
    zna się na tym i mogła by mi pomóc.
    Chcę założyć firmę i w zakresie mam wpisane:
    -projektowanie i wykonywanie urządzeń elektronicznych,
    -sprzedaż projektów i urządzeń elektronicznych
    -naprawa urządzeń elektronicznych

    Jak to odwzorować w rejestrze PKD, w którym muszę to zanieść do urządu
    (Poznań).
    Jedno co wiem, to że na prawa urządzeń elektronicznych to 72.50.Z i 52.72.Z
    (czy też się mylę)

    Proszę o pomoc jeśli ktoś wie... bez tego nie chcą mi przyjąć wniosku
    zgłoszeniowego a boję się wypisać coś aby przez przypadek nie nabić się
    jakoś na urząd skarbowy (koncesje, pozwolenia itp.)

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2004-01-23 16:10:56
    Temat: Re: nowa firma i PKD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004, Przemo P wrote:
    [...]
    >+ Chcę założyć firmę i w zakresie mam wpisane:

    Nie napisałeś jaką masz formę DG: być może są jakieś
    różnice.
    Niemniej rejestrując DG osoby fizycznej w EDG możesz
    "osobiście" pofatygować się do GUSu (tak jest najszybciej !)
    i na miejscu załoga (w pokoju ds. rejestracji :)) zapoda
    ci jakie numery PKD *odnośnie wymienionej we wpisie*
    działalności masz przyjąć.
    Co innego jakbyś chciał PKD dla *konkretnej* usługi - bo
    to już jest odpłatne :)

    [...]
    >+ Proszę o pomoc jeśli ktoś wie... bez tego nie chcą mi przyjąć wniosku
    >+ zgłoszeniowego

    J.w. - nie wiem jak jest przy rejestracji w KRS !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)