  • 1. Data: 2004-01-23 13:42:07
    Temat: Studzienki
    Od: "Paweł Terlecki" <p...@a...wp.dot.pl>

    Witam,

    Mam takie oto pytanie, tylko nie wiem czy to odpowiednia grupa, generalnie
    chodzi o prawo ale.....

    Otoz gdzie moge znalezc zapisy regulujace zasady prawne budowy drog i
    zwiazanych z nimi studzienek. Czy istnieja przepisy regulujace to np. ze
    studzienki musza byc w jakims konkretnym miejscu drogi ? (rozsadek
    podpowiada mi ze nie, bo patrzac na nasze drogi, wspolczynnik zmiennosci
    polozenia takiej studzienki jest niesamowicie duzy :)

    Generalnie probowalem szukac przez google dokumentow na ten temat, niestety
    nic konkretnego nie moge znalezc.

    Bede wdzieczny z wskazowki.

    Pozdrawiam.

    Pawel Terlecki

  • 2. Data: 2004-01-23 18:03:32
    Temat: Re: Studzienki
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    zasady te uistala Rada Gminy w dokumencie zwanym miejscowy plan
    zagospodarowania przestrzennego,
    Wszystkie informacje na ten temat uzyskasz w swojej gminie lub na jej
    stronach internetowych
    p...@a...pl