  • 1. Data: 2002-12-18 15:09:30
    Temat: sprawa rozwodowa
    Od: Agnieszka <a...@b...com.pl>

    Witam,

    Mam pytanko w sprawie "sprawy rozwodowej"

    zalozenia:

    para skloconych ale rozsadnych

    1. bez orzekania o winie
    2. sprawa pierwsza rozjemcza - odbyla sie
    3. podzial majatku nastapil wczesniej u notariusza
    4. dzieci zadeklarowaly przy kim zostaja - nie ma podzialu

    na dniach ma sie odbyc sprawa rozwodowa..

    czy mozna sie spodziewac ze nie zostanie rozstrzygnieta na 1 spotkaniu?

    ile czasu "rozwod" sie uprawomocnia...

    dzieki z gory
    Agnieszka

  • 2. Data: 2002-12-18 15:11:17
    Temat: Odp: sprawa rozwodowa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Agnieszka <a...@b...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@b...com.pl...

> [...]
    >

    > na dniach ma sie odbyc sprawa rozwodowa..
    >
    > czy mozna sie spodziewac ze nie zostanie rozstrzygnieta na 1 spotkaniu?

    prawdopodobnie tak ...uprawamacnia sie 21 dni od daty wydania ....

    Sandra