    From: "ava" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spotkania z dzieckiem
    Date: Wed, 9 Apr 2003 20:29:39 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@systemy245.toya.net.pl

    witam. może ktoś z Was (Sandra?) pomoże mi i odpowie na kilka pytań. w dzień
    wyznaczony przez sąd na spotkanie, dziecko jest chore. czy muszę zgodzić się
    na spotkanie innego dnia zamiast tego wyznaczonego? co mi grozi, jeśli nie
    umożliwię zasądzonego spotkania? nie mam co prawda takiego zamiaru, ale
    czasem zdarzają się różne sytuacje losowe, bądź problemy natury
    organizacyjnej (np. wyjazd). dziekuję za pomoc i pozdrawiam,
    ava