  • 1. Data: 2003-04-09 17:15:08
    Temat: prawo pl znaczy ,,bezprawie"
    Od: "wkurzony" <a...@o...pl>

    jechalem sobie spokojnie ul.starowislna w kierunku Wieliczki,nagle z prawej
    strony nadjechał niespodziewanie z dużą prędkością ...... i zaczął manewr
    wyprzedzania.Skończyło się to uderzeniem w moje koło,odbił się i wylądował
    na słupie trakcyjnym(na dachu).Policjant stwierdził,że je jestem
    winien,ponieważ nie jestem z Krakowa.Tłumaczył mi ,że tak samo postąpiono w
    Warszawie z kierowcą z Krakowa.Po cichu zaproponował mi mandat 200zł.Nie
    zgodziłem się,więc sprawa wylądowała w sądzie grodzkim.W trakcie
    przesluchania rok pozniej to samo uslyszalem od policjanta przesłuchujacego
    mnie. Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat 300zł
    oraz 300 kosztów sądowych.

  • 2. Data: 2003-04-09 17:48:10
    Temat: Re: prawo pl znaczy ,,bezprawie"
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "wkurzony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przesłuchujacego
    > mnie. Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat 300zł
    PZM, trzeba się tam udać i wynająć rzeczoznawcę który zezna, że przebieg
    wydarzeń wskazuje wyraźnie że nie jesteś winny. Jeżeli masz zdjęcia
    uszkodzeń będą one dodatkowo mile widziane. Jezeli taką opinię uzyskasz (na
    oko min 600 PLN) to z tym piszesz juz zazalenie czy nie wiem jaka tam jest
    procedura. Tylko im nie popuść!

    Icek

  • 3. Data: 2003-04-09 17:50:38
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

> [...]
    przesłuchujacego
    > mnie. Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat 300zł

    Żarty czy co? Prawo nie zależy od miejsca zamieszkania. Ja bym złożył
    odwołanie od decyzji i opisał wszystko do RPO

    Mam jednak małą wątpliwość. Jakim cudem można uderzyć w koło czy prowadziłeś
    ciężarówkę?

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-04-09 18:06:21
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    >Teraz dowiaduję się,że to ja jestem winien,mam zapłacić mandat 300zł
    > oraz 300 kosztów sądowych.

    widocznie jestes tak wkurzony, ze az jestes winien. po pierwsze, pisz w
    jednym watku o tych samych sprawach, a po drugie, jesli uwazasz, ze jestes
    niewinny odwoluj sie. na razie zasmiecasz grupe swoimi wywodami:-(((

    ssj5

  • 5. Data: 2003-04-10 09:18:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > odwołanie od decyzji i opisał wszystko do RPO
    >
    > Mam jednak małą wątpliwość. Jakim cudem można uderzyć w koło czy

    Troche mnie dziwi, ze jeden "wkurzony" pisze i nikt nie watpi - no ale pan
    zwatpil...
    tak patrze, czytam, musle i tez mam watpliwosci:

    > Użytkownik "wkurzony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > prawej

    Jak to nadjechal z prawej i zacal manewr wyprzedzania ?

    MoglbyPan powiedziec dokladnej gdzie na Starowislnej jest ow slup ?

    jak to "po cichu". Jesli powiezial, ze jestpan winny, to zaproponowal
    mandat - normalne...

    Co Pan usluszal ?
    Ze nie zna Pan miasta, na zwracal Pan uwagi na znaki i niewiedzial,
    ze jedzie wbrew przepisom ?

    Mandat koszty sadowe ?

    Boguslaw