  • 1. Data: 2005-02-18 23:35:32
    Temat: spłaty pożyczki
    Od: "starsza" <s...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich:)

    Nie znalazłam odpowiedzi w archiwum,
    więc pozwalam sobie zapytać o sprawę
    następującą.
    Czy istnieje jakiś system kontroli
    przez US czy inny urząd spłat pożyczek
    zawartych pomiędzy osobami fizycznymi?
    Inaczej mówiąc: zwieram umowę, rejestruję
    umowę w US, opłacam PCC i co dalej?
    Mogę oddać albo nie oddawać z punktu
    widzenia urzędów różnych?

    Pozdrawiam
    starsza

  • 2. Data: 2005-02-18 23:47:51
    Temat: Re: spłaty pożyczki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "starsza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ zwrot pożyczki nie skutkuje żadnymi zobowiązaniami skarbowymi,
    toteż nikt poza wierzycielem tego nie monitoruje.

  • 3. Data: 2005-02-19 00:07:51
    Od: "starsza" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki:)

    > Ponieważ zwrot pożyczki nie skutkuje żadnymi zobowiązaniami skarbowymi,
    > toteż nikt poza wierzycielem tego nie monitoruje.

    Czyli nie ma praktycznie metody,
    aby odróżnić pożyczkę od
    pozornej pożyczki.....

    A generalnie to skutkuje nie spłata