  • 1. Data: 2002-02-09 19:26:00
    Temat: splata wierzytelnosci
    Od: "Andziulencya" <a...@p...onet.pl>

    Mam male pytanie a mianowicie telefonia komorkowa swego czasu scignela mnie
    za prezedwczesne rozwiazanie umowy. Musialam im z tego tytulu zaplacic 700
    zlotych. Rozlozyli mi te platnosc na raty, wyszlo cos kolo 160 zl
    miesiecznie. Problem w tym, ze nie jestem w stanie sobie przypomniec, czy
    splacilam wszystkie raty (termin ich splacenia - maj 2001). Ostatnio robilam
    porzadek w dokumentach i nie moge znalesc dwoch dowodow wplaty. Jezeli sie
    okaze, ze nie dostali calosci wirerzytelnosci, czy maja prawo przekazac
    sprawe do sadu bez powiadamiania mnie o tym i przyslania monitu?

    pozdrawiam,
    Anka

  • 2. Data: 2002-02-09 20:29:54
    Temat: Re: splata wierzytelnosci
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 9 Feb 2002, Andziulencya wrote:

    > porzadek w dokumentach i nie moge znalesc dwoch dowodow wplaty. Jezeli sie
    > okaze, ze nie dostali calosci wirerzytelnosci, czy maja prawo przekazac
    > sprawe do sadu bez powiadamiania mnie o tym i przyslania monitu?

    Mogą wszcząć postępowanie nakazowe - wtedy nie dostajesz odpisu pozwu
    itd., jedynie nakaz zapłaty z 14-dniowym terminem wniesienia sprzeciwu.
    Jeśli go wniesiesz - sąd zarządza rozprawę i przeprowadza postępowanie
    dowodowe jak w każdym innym procesie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.