  • 1. Data: 2002-02-09 16:03:10
    Temat: nowe dokumenty w Polsce
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    Stare paszporty są ważne przez 10lat od wydania czyli jeszcze do 2011 będą
    występować.
    Prawa jazdy będą wymieniane do 2006 roku,
    a do kiedy będziemy używać książeczkowych dowodów osobistych??
    nie znalazłem nigdzie żadnych informacji na ten temat, nie ma o tym ustawy?
    Przy okazji jak długo jeszcze będziemy oglądać czarne rejestracje? tu także nic
    nie wiadomo :(

  • 2. Data: 2002-02-09 18:13:52
    Temat: Re: nowe dokumenty w Polsce
    Od: "Porky" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Connecticut" <p...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ustawy?
    > Przy okazji jak długo jeszcze będziemy oglądać czarne rejestracje? tu

    Co do tablic jest data określona, do której trzeba wymienić tablice.
    Widziałem kiedyś wywieszkę w urzędzie z tego co pamiętam. Ale mogę się
    mylić.

    Pozdrawiam
    Porky

  • 3. Data: 2002-02-09 21:59:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Porky"
> [...]
    >
    > Co do tablic jest data określona, do której trzeba wymienić tablice.
    > Widziałem kiedyś wywieszkę w urzędzie z tego co pamiętam. Ale mogę się

    w ustawie http://www.mi.gov.pl/article.php?art=5rozporz
    nie ma takiego terminu terminu do kiedy maja zniknac czarne tablice

  • 4. Data: 2002-02-09 22:51:42
    Od: "Starcom" <s...@i...pl>

    > nie ma takiego terminu terminu do kiedy maja zniknac czarne tablice

    Napewno jest termin, bo jak wprowadzali biale to w TV mowili o terminie.

    Starcom

  • 5. Data: 2002-02-10 08:23:19
    Od: a...@p...pl (ARNOLD)

[...]

    Ksiazeczkowe dowody osobiste pewnie beda jeszcze wazne przez kilka pokolen
    bo to takie super duper dobre dla rzadu, kazdy nawet taki
    pijak-lapowkarz -kanar w tramwaju wie nie tylko jak sie nazywasz lecz i
    gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz, czy i ile masz dzieci, jest to
    upokarzajace i to wlasnie wladza lubi,,,..

    Arnold

  • 6. Data: 2002-02-10 22:00:01
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    Użytkownik "ARNOLD" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz, czy i ile masz dzieci, jest to
    > upokarzajace i to wlasnie wladza lubi,,,..

    Ale przecież zawsze mogę 'zgubić' zapłacić 30zł i dostać nowe ID,
    a ja chce wiedzieć czy będzie jakaś akcja obowiązkowej wymiany tak jak praw
    jazdy.

  • 7. Data: 2002-02-11 17:13:49
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Starcom" <s...@i...pl> napisał:

    >Napewno jest termin, bo jak wprowadzali biale to w TV mowili o terminie.
    NA PEWNO w TV kłamali ;-)
    Artur Golański