  • 1. Data: 2002-02-09 14:15:42
    Temat: Kto pokryje koszty tej sprawy ?
    Od: "Darek" <s...@i...pl>

    W 1988 roku mojej mamie zostały przysądzone alimenty w wysokości 25% na mnie
    oraz 20% na młodszą siostrę. Na dzień dzisiejszy dowiedziałam się od ojca że
    złożył wniosek o zdjęciu alimentów na mnie. W sądzie został zobligowany do
    złożenia rozliczenia za zeszły rok kwot alimentacyjnych. Mam 26 lat pracuje
    sama na siebie i mam pytanie czy zmuszona oddać mu koszty sprawy i alimenty
    za 2001 rok. Proszę o pomoc.

    Kasia L.

    s...@i...pl