  • 1. Data: 2004-12-02 14:09:10
    Temat: speckomisji cos sie chyba pomylilo..
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Panowie Komisja chce, by Pan Kulczyk ponownie ew. zgłosił
    Pana Widackiego jako swego pełnomocnika..

    Objasnijcie mnie, prostego inżyniera Panowie Prawnicy..

    Jak zrozumiałem, Pan Kulczyk udzielił
    prof Widackiemu pełnomocnictwa i NIKT poza Panem Kulczykiem
    nie jest władny tego pełnomocnictwa anulować.
    Nie anulował, wiec o co chiodzi?

    Sadze, ze komisja zamiast "kluczyc" powinna uznac swa decyzje za
    "nie majaca mocy prawnej" przeprosic za zamieszanie i miec
    nadzieje, ze przeprosiny zostana przyjete...
    Lub uznac, ze przez pomylke pozbawiono Pana Kulczyka prawa,
    do wystepowania w jego imieniu pelnomocnika i swa decyzje odwolac..

    Co pomieszalem ?

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-12-02 15:31:46
    Temat: Re: speckomisji cos sie chyba pomylilo..
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Boguslaw Szostak napisał(a) w wiadomości
    [ciach]

    > Co pomieszalem ?

    To że rasowy polityk NIGDY nie przyznaje się do błędu. Więc nie liczył bym na
    Twój scenariusz.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-02 15:40:50
    Od: "KEMOT" <rade28(USUŃ TO)@tlen.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Lub uznac, ze przez pomylke pozbawiono Pana Kulczyka prawa,
    > do wystepowania w jego imieniu pelnomocnika i swa decyzje odwolac..

    Ja zrozumiałem że Komisja chce przesłuchać prof Widackiego i nie chce aby
    Pan Widacki na pytania związane z Panem Kulczykiem nie zasłaniał się
    tajemnicą adwokata czy pełnomocnika. Nie orientuje się w kwesti prawnej jak
    to jest ale na logike przyjmując ma to sens.

  • 4. Data: 2004-12-02 16:35:46
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > To że rasowy polityk NIGDY nie przyznaje się do błędu. Więc nie liczył bym
    na
    > Twój scenariusz.

    Juz w GW poszlo, ze Komisja sie nie pomylila, Komisja dzialala zgodnie z
    posiadana wiedza =)
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2004-12-02 17:03:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KEMOT" <rade28(USUŃ TO)@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jak
    > to jest ale na logike przyjmując ma to sens.

    Tyle tylko, że pan Widacki już JEST pełnomocnikiem pana Kulczyka
    i oświadczył, że wszystko co wie o Orlenie i temu podobnych sprawach
    wie od swojego klienta, a więc jest związany tajemnicą zawodową
    i nic nie powie.

    Alek

  • 6. Data: 2004-12-02 17:30:21
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 16:40:50 +0100, KEMOT <rade28(USUŃ TO)@tlen.pl>
    napisał:

    [ciach]

    > Ja zrozumia?em ?e Komisja chce przes?ucha? prof Widackiego i nie chce aby
    > Pan Widacki na pytania zwi?zane z Panem Kulczykiem nie zas?ania? si?
    > tajemnic? adwokata czy pe?nomocnika. Nie orientuje si? w kwesti prawnej
    > jak to jest ale na logike przyjmuj?c ma to sens.

    Zasłaniać się tajemnicą może niezaleznie od tego czy będzie pełnomocnikiem
    czynie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 7. Data: 2004-12-02 17:35:27
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Zasłaniać się tajemnicą może niezaleznie od tego czy będzie
    > pełnomocnikiem czynie.

    chyba że komisja przegłosuje inaczej

    KG

  • 8. Data: 2004-12-02 18:40:15
    Od: "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl>

    Johnson <j...@a...pl.nospam> napisał(a):

    > To że rasowy polityk NIGDY nie przyznaje się do błędu. Więc nie liczył bym
    na
    > Twój scenariusz.

    Myślisz,ze można zaliczyć ich do jakiejś rasy??? A do jakiej, bo chyba nie po
    czempionach :)))
    H.

  • 9. Data: 2004-12-02 19:21:36
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:con7m6$kgd$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Co pomieszalem ?

    Kundle nie odszczekują. kundle tylko szczekają dalej

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 10. Data: 2004-12-04 19:23:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 02 Dec 2004 15:09:10 +0100,
    Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> screamed:
    > Sadze, ze komisja zamiast "kluczyc" powinna uznac swa decyzje za
    > "nie majaca mocy prawnej" przeprosic za zamieszanie i miec
    > nadzieje, ze przeprosiny zostana przyjete...

    Polityk i przeprosiny? To do siebie nie pasuje.
    Zwłaszcza jeśli chodzi o polityka z Sejmowej Komisji Prześladowczej.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:208B ]
    [ 20:22:56 user up 10450 days, 8:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Ala ma HIVa ;->