  • 21. Data: 2004-02-12 19:12:20
    Temat: Re: spalony komp:-(((
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402121949410.-489533@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Oczywiście, pisał "z głowy czyli z niczego" ;)

    Potwierdzam, że to jest jak najbardziej możliwe i spotkałem się kilka razy
    z takim zjawiskiem. Kilka lat temu u nas cały blok z tego powodu dostał
    nowe wyposażenie AGD i RTV.

  • 22. Data: 2004-02-13 08:00:53
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Marek wrote:

    >pierdoly opowiadasz masz w mieszkaniu 3 fazy i moze jeszcze komp jest
    >3-fazowy? a miedzy - fazowe napiecie to normalnie 380.
    >marek

    a wziołeś pod uwagę że gościowi się pomyliło i chciał powiedzieć że na
    fazie miał napięcie jak międzyfazowe?
    a na przykład jak panom monterom z energetyki się pochrzani i podłączą
    źle przewody gdzieś tam?

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.

  • 23. Data: 2004-02-13 08:03:40
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    bodajże wystarczy wpiąć fazę na przewód neutralny.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 24. Data: 2004-02-24 12:19:43
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Kilka lat temu w Kaliszu (w części miasta)w gniazdkach pojawiło się ponad
    400 V ale energetyka kaliska bez problemu podobno dawała odszkodowania za
    zniszczony sprzęt. Nie wiem tylko jak to wyglądało w praktyce, jak oceniali
    straty itd.