  • 1. Data: 2004-02-09 08:46:44
    Temat: spalony komp:-(((
    Od: "m" <m...@o...pl>

    wczoraj nagle zaklad energetyczny wylaczyl prad. gdy zostal wlaczony - niestety
    komp juz nie dzialal. dzis w serwisie powiedzieli mi, ze plyta i dysk jest
    spalony. czy mam szanse na jakis zwrot pieniedzy za uszkodzenia? na co
    ewentualnie - jakie przepisy sie powolac?czy tez to "moja strata":-(((

  • 2. Data: 2004-02-09 12:39:44
    Temat: Re: spalony komp:-(((
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spalony. czy mam szanse na jakis zwrot pieniedzy za uszkodzenia? na co
    > ewentualnie - jakie przepisy sie powolac?czy tez to "moja strata":-(((

    Pierwsze słyszę, że od nagłego wyłączenia zasilania można spalić cokolwiek w
    komputerze! Naprawdę jesteś tego pewien?
    yamma

  • 3. Data: 2004-02-09 12:48:10
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pierwsze słyszę, że od nagłego wyłączenia zasilania można spalić
    cokolwiek w
    > komputerze! Naprawdę jesteś tego pewien?
    > yamma

    to malo slyszales

  • 4. Data: 2004-02-09 12:48:19
    Od: "m" <m...@o...pl>

    > komputerze! Naprawdę jesteś tego pewien?

    Jestem pewna, ze komp dzialal do czasu wylaczenia pradu.byl bowim wlaczony i
    pracowalam na nim. z chwila, gdy ponownie wlaczyli prad - juz nie dzialal.
    czas miedzy wylaczeniem a wlaczeniem pradu trwal kilka minut. nie znam sie na
    elektryce, nie wiem, co moglobyc przyczyna takiego stanu - podejrzewam wiec
    lelektryke, skoro spalil sie dysk, plyta glowna, zasilacz:-(((

  • 5. Data: 2004-02-09 12:51:02
    Od: "m" <m...@o...pl>

    > to malo slyszales

    jest jakas szansa na odszkodowanie? czy to moja strata.?

  • 6. Data: 2004-02-09 12:58:24
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    yamma wrote:

    >Pierwsze słyszę, że od nagłego wyłączenia zasilania można spalić cokolwiek w
    >komputerze! Naprawdę jesteś tego pewien?
    >amma

    poszło przepięcie po siecie, zabezpieczenia wyłaczyły z opóźnieniem
    linię. po sprawdzeniu co się stało załączyli ponownie i już.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.

  • 7. Data: 2004-02-09 13:06:52
    Od: "m" <m...@o...pl>

    > poszło przepięcie po siecie, zabezpieczenia wyłaczyły z opóźnieniem
    > linię. po sprawdzeniu co się stało załączyli ponownie i już.
    >
    > --
    czy to nalezy uznac za wine zakladu energetycznego?jesli tak to na jakie
    przepisy mozna sie powolac, by pokryli koszty naprawy?

  • 8. Data: 2004-02-09 13:08:44
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > jest jakas szansa na odszkodowanie? czy to moja strata.?
    chyba nieweilka albo zadna, niestety
    kilka dni temu w lublinie tez na moment zgaslo swiatlo, tez jakies kompy
    niewstaly juz wiecej. na p.r.l. ktos pisal, ze ubezpieczenie mieszkania
    tego nieobejmuje a zaklad energetyczny nieodpowiada za szkody

    pozdro

  • 9. Data: 2004-02-09 13:27:26
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.usunto>

    > niestety
    >
    > Pierwsze słyszę, że od nagłego wyłączenia zasilania można spalić cokolwiek
    > komputerze! Naprawdę jesteś tego pewien?

    Mi wczoraj tez akalad wylaczyl prad. Po wlaczeniu nie dzialalo mi video.
    Rozkrecilem i na szczescie okazlao sie ze to tylko bezpiecznik - za duze
    chyba wahania napiecia daja

    Fantom

  • 10. Data: 2004-02-09 13:28:50
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    m wrote:

    >czy to nalezy uznac za wine zakladu energetycznego?jesli tak to na jakie
    >przepisy mozna sie powolac, by pokryli koszty naprawy?

    naprawdę to musieliby sie przyznać, że było to przepięcie z ich winy. a
    z tego co wiem to przyznają się tylko przy ewidentnych przypadkach jak
    juz nie mogą się wymigać. możesz spróbować napisać do nich i najlepiej
    jakbyś znalazł jeszcze jakieś osoby którym się to stało przy tym
    wyłączeniu.