    From: "Grupki" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek testament zastrzezenie sprzedazy
    Date: Sat, 27 Oct 2007 15:30:35 +0200

    Mam otrzymac w spadku po zmarlym ojcu 25% mieszkania (czyli 50% czesci jaka
    mial ojciec) drugie 25% dostanie jego zona, moja matka.
    Niestety mam straszne awantury i matka nalega zebym zrzekl sie tych 25% dla
    niej bo i tak po jej smierci mieszkanie przypadnie mi jako jedynemu
    spadkobiercy.
    Zrbilbym bym to ale niestety znajac dziwne dzialania matki boje sie ze
    sprzeda to mieszkanie, amieni na i nne lub zrobi jakis inny glupi ruch na
    ktorym straci sie.
    Czy jest prawnie taka mozliwos a jesli tak to jaka, ze ja zrzeklbym sie tych
    25% pod warunkiem po pierwsze ze zrobi testament i tam zapisze mi te
    mieszkanie no a co wazniejsze ze bedzie gdzies zapisane i bedzie mialo moc
    wiazaca ze bez mojej zgody nie moze sprzedac tego mieszkania. Czy cos
    takiego jest prawnie mozliwe??