  • Data: 2005-08-13 20:27:47
    Temat: spadek? testament?
    Od: "goodboyq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowna grupe,

    Zwracam sie z pytaniem jak w wypadku smierci dziecka postepuje sad lub jakie
    jest prawo jesli chodzi o postepowanie z mieszkaniem wlasnosciowym?

    Otoz posiadam mieszkanie wlasnosciowe i chcialbym wiedziec w razie smierci
    jak zostanie przyznane prawo wlasnosci do tego mieszkania.

    Moja matka mieszka i jest zameldowana w tym mieszkaniu i posiadam rowniez 2
    siostry mieszkajace gdzieindziej.

    Czy to mieszkanie odziedziczy po mnie matka? Czy to zostanie jakos inaczej
    podzielone?

    Czy aby mieszkanie przypadlo na matke powinienem napisac testament?

    Z gory dziekuje za wszelkie info,

    Serdecznie pozdrawiam,
    GB