  • 1. Data: 2003-10-02 22:27:13
    Temat: ---- spadek ----- jak uzyskac wpis do KW?
    Od: "Pat" <n...@i...pl>

    Witam,
    Krotki szkic:
    Spadek jest po zmarlym ojcu. Przedmiotem postepowania jest nieruchomosc
    (dzialka + dom) zamieszkala obecnie przez siostre i matke. Mam prawo do 1/4
    czesci (rodzice byli rozwiedzeni).
    Polubowne zalatwienie sprawy wydaje sie niemozliwe.
    Tym co na dzisiaj wydaje mi sie realne jest uzyskanie wpisu do Ksiegi
    Wieczystej (uniemozliwienie bezpowrotnego uplynnienia majatku).
    Pytanie:
    Co mam zrobic (majac w reku postanowienie o nabyciu spadku) aby uzyskac ww
    wpis? Gdzie sie udac / zlozyc wniosek / jakie dokumenty beda potrzebne itp.
    Jakie beda orientacyjne koszty? Czy i kiedy placi sie podatek? Czy sa jakies
    zwolnienia?

    dziekuje i pozdrawiam
    Pat