  • Data: 2003-10-30 05:43:32
    Temat: spadek - ja wyegzekwowac postanowienie ...
    Od: "Pat" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam postanowienie o nabyciu spadku.
    Jest to udzial w nieruchomosci (dom+dzialka).
    Natomiast praktycznie jest to tylko prawo gdyz nie moge
    korzystac w zaden sposob z tej nieruchomosc (piekna historia w najblizszej
    rodzinie)
    Bede chcial uzyskac przynajmniej wpis w ksiedze wieczystej - zostanie jakis
    slad na przyszlosc, dla dzieci...
    Natomiast mam pytanie: czy jest mozliwe zmuszenie (w granicach prawa ;)
    obecnego uzytkownika (wspolwlasciciela) nieruchomosci (moja mamusia) do tzw
    splacenia mnie?
    Poniewaz dom jest duzy i jego czesc jest wynajmowana, czy jestem w stanie
    wymowic umowy wynajmu z lokatorami
    (kto ma to wyegzekwowac? Mam wzywac policje???) i czerpac jakies korzysci z
    prawa do nieruchomosci?
    Dzieki za wszystkie uwagi
    pozdrawiam