  • Data: 2005-07-23 12:18:28
    Temat: spadek, darowizna odnosnie nieruchomosci
    Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!

    Niedawno zaczelam praktyke w biurze posrednictwa nieruchomosciami i w
    zwiazku z tym mam jeszcze wiele rzeczy do nauczenia sie. Chcialabym poprosic
    was o pomoc. Musze napisac prace na temat spadku oraz darowizny odnosnie
    nieruchomosci.
    Przetrzasnelam internet w poszukiwaniu interesujacych mnie artykulow,
    informacji, ale niestety za wiele nie znalazlam :(
    Mianowicie chcialabym zaczac od wyjasnienia pojec co to jest spadek i
    darowizna. I jeszcze jakie dokumenty nalezy skompletowac jesli zamierza sie
    sprzedac nieruchomosc pochadzaca ze spadku, a jakie do nieruchomosci
    pochodzacej z darowizny. Bardzo bym prosila o pomoc, wskazowki gdzie szukac
    etc. Z gory dziekuje za pomoc !!

    Pozdrawiam
    Ania