  • 1. Data: 2006-04-03 14:13:41
    Temat: sluzba cywilna
    Od: "GM" <g...@w...nospam.pl>

    Czesc !!,

    Czytalem sporo o sluzbie cywilnej ale raczej pod katem kwalifikacji i zasad
    zatrudnienia. Obecnie mam inne pytanie:

    1. jezeli zwalnai sie ze wzgledu na "restrukturyzacje" lub "likwidacje
    stanowiska" to jak taka reorganizacje pozniej udowodnic/zakwestionowac ?
    2. Odnosnie powyższego czy w instytucjach panstwowych struktura
    organizacyjna na szczeblu kierownika jest ustalana ustawowo (czy tez
    odgornie) czy tez jest sprawa lokalna (tutaj urzad wojewodzki-wojewoda) ?

    W firmie prywatnej przy umowie o prace na czas nieokreslony stosuje sie
    zmiany kosmetyczne.....i mamy reorganizacje. Co w sytuacji jak pod pozorem
    reorganizacji zwalnia sie osobe nie przeprowadzajac tejze reorganizacji i
    czy w urzedach sprawa jest taka prosta ?

    Cala sprawa boli mojego ojca - emerytowango wojskowego o waskiej
    specjalizacji i wielu uprawnieniach, ktorego ma objac "młot" na wojskowych
    emerytow. Ciekawy jestem czy to prawne niedbalstwo politykierskie, z ktorym
    mozna sie sadzic czy tez nie ma to wiekszego sensu.

    Pozdrawiam
    GM