  • Data: 2009-06-08 16:28:00
    Temat: slub na statku?
    Od: " " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Planuje slub, jednak tylko cywilny.
    Jak mam okazje widziec jak to sie odbywa to... tfu! 15 minut, wszystko takie
    'nijakie', 'odbombiona' regulka, kierownik USC jakby chcial sie pozbyc
    'petentow' tylko jaknajszybciej...

    marzy mi sie ... cos innego ;)

    moze sie filmow naogladalem, ale czy dobrze mi sie wydaje ze Kapitan statku
    moze udzielic slubu?
    przeszukalem grupe i znalazlem tylko post z 2001 roku ale nie bylo to
    wyjasnione 'jednoznacznie', do tego w internecie tez nie znalazlem odpowiedzi

    a wiec - czy kapitan statku ma do tego prawo?
    czy jakies dodatkowe sprawy musza byc zalatwione?

    1. oczywiscie beda zaswiadczenia z usc o braku przeciwwskazan itd...
    2. myslalem o jakims promie typu polferries/unity-line czyli krazacym miedzy
    polska a dania lub szwecja
    3. slub moze byc na wodach miedzynarodowych jak i polskich

    czy ktos slyszal o takim przypadku?
    czy... prawnie jest to mozliwe?

    pozdrawiam