  • 1. Data: 2008-08-21 20:03:50
    Temat: słowo przeciw słowu
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    Nie rozumiem, jeżeli według ustalonych zwyczajów a takim zwyczajem
    jest umowa ustna zezwalająca na cięcie

  • 2. Data: 2008-08-21 20:28:23
    Temat: Re: słowo przeciw słowu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...com pisze:
    > Nie rozumiem, jeżeli według ustalonych zwyczajów a takim zwyczajem
    > jest umowa ustna zezwalająca na cięcie

    A mówiłem że rolnicy nie potrafią sklecić spójnej wersji tekstu ;)

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 3. Data: 2008-08-21 20:33:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8kj4p$5to$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > A mówiłem że rolnicy nie potrafią sklecić spójnej wersji tekstu ;)
    Nie uogólniaj - ten nie potrafi, ale to nie znaczy że wszyscy rolnicy są tak
    samo "rozgarnięci".
    Ocierasz się o swoisty szowinizm i dyskryminację. ;)

    --
    Jotte