  • 1. Data: 2008-08-21 18:27:01
    Temat: kierujący czy pieszy?
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Mam pytanie: pracuję na odcinku ulicy który od kilku dni jest odcinkiem z
    ograniczonym ruchem czyli krótko mówiąc można jechać rowerem ale skuterem
    już nie. I teraz się zastanawiam: idąc obok roweru i go prowadząc jest się
    w/g kodeksu drogowego pieszym, czy analogicznie pchając skuter też jestem
    pieszym?

  • 2. Data: 2008-08-21 19:38:00
    Temat: Re: kierujący czy pieszy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.S pisze:
> [...]
    > w/g kodeksu drogowego pieszym, czy analogicznie pchając skuter też jestem

    Przecież masz to zaraz na samym początku ustawy "prawo o ruchu
    drogowym". Oczywiście, że tak.

  • 3. Data: 2008-08-21 20:52:22
    Od: "interkas" <i...@o...pl>

    wiadomości news:ops0o5-aeg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Przecież masz to zaraz na samym początku ustawy "prawo o ruchu drogowym".
    > Oczywiście, że tak.

    a pchając samochod?

  • 4. Data: 2008-08-21 21:35:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>